Όροι & Προϋποθέσεις

H ιστοσελίδα www.ehomestore.gr είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης της Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Μπατζαλή του Αντωνίου με ΑΦΜ 163482666, ΔΟY Πατρών, με δραστηριότητα το «Λιανικό-Χονδρικό Εμπόριο Λευκών Ειδών».
Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην Φιλοποίμενος 43, στην Πάτρα.
Πάγιος σκοπός της Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Μπατζαλή του Αντωνίου είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) δίνει τη δυνατότητα τόσο στους πελάτες μας όσο και σε όλους τους χρήστες του Internet να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά.Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας εξυπηρετείται αποκλειστικά και μόνο από δική του αποθήκη.
‎Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος ehomestore.gr της Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Μπατζαλή του Αντωνίου συνεπάγεται τηναποδοχή των παρακάτω όρων. Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών του www.ehomestore.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα της. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο επισκέπτης/χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης της www.ehomestore.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του επισκέπτη / χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών.
Διαθεσιμότητα προϊόντων
Τα προϊόντα όπου εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας μπορεί να μην είναι πάντα σε διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση που το επιλεγμένο προϊόν από τον πελάτη δεν είναι σε διαθεσιμότητα θα ενημερωθεί για την εκτιμώμενη ημερομηνία διαθεσιμότητας και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης την ίδια ή την επόμενη μέρα από την μέρα που πραγματοποίησε την παραγγελία. Σε περίπτωση που θα υπάρξει οποιαδήποτε καθυστέρηση θα καταβάλουμε κάθε φιλότιμη προσπάθεια να σας κρατάμε ενήμερους. Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε οποιουδήποτε πελάτη την παραγγελία και να επιστρέψουμε οποιαδήποτε χρήματα κατέβαλε σε περίπτωση που ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.
H Εταιρία Ειρήνη ΧρυσοβαλάντουΜπατζαλή του Αντωνίου δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η Εταιρία επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.
Εικόνες προϊόντων και περιγραφές
Τα χρώματα των εικόνων των προϊόντων όπως απεικονίζονται στην ιστοσελίδα μας μπορεί να έχουν επηρεαστεί από την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε προκειμένου να έχετε πρόσβαση στην σελίδα μας και από τα displaysettings που έχετε ορίσει στον υπολογιστή σας και εμείς δεν έχουμε καμιά πρόσβαση. Η εταιρία κάνει το καλύτερο δυνατό για μια αξιοπρεπή και πιστή απεικόνιση των χρωμάτων.
Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή
Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.ehomestore.gr αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003) καθώς και της προσαρμογής της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και την κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, η οποία δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αριθμό L 304 της 22.11.2011 όπως αυτή τέθηκε σε ισχύ από την 13/06/2014.
Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νομίμους εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η Ειρήνη ΧρυσοβαλάντουΜπατζαλή του Αντωνίου επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.ehomestore.gr απαιτούνται:
1. Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
2. Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων.
Για να μπορέσετε να παραγγείλετε δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος του www.ehomestore.gr, θα σας συμβουλεύαμε όμως να γίνετε μέλος του www.ehomestore.gr, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολη η όλη διαδικασία σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Συμπληρώστε στη φόρμα το e-mail σας & το password που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και κάντε login στο χώρο μελών. Αν δεν είστε μέλος πατήστε το πλήκτρο δημιουργίας νέου λογαριασμού. Συμπληρώστε στη φόρμα εγγραφής νέου μέλους ένα ενεργό email λογαριασμό. Το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να υπάρχει διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας. Ακόμα και στην περίπτωση που δεν γίνετε μέλος θα σας ζητηθούν προσωπικά στοιχεία όπως: διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για την σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης μεταξύ των δύο μερών.
Διαδικασία Παραγγελίας
Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα.
Στο 1ο βήμα μπαίνοντας στην φόρμα «καλάθι αγορών» θα σας ζητηθεί ο Ταχυδρομικός Κώδικας της διεύθυνσης προορισμού των αγορών σας, καθώς και ο επιθυμητός τρόπος αποστολής, προκειμένου με “Μεταφορική εταιρεία» (Για δέματα μεγάλου όγκου και βάρους) ή με “Εταιρεία ταχυμεταφοράς-Courier ” (Για μικρά δέματα) ώστε να γίνει ακριβής υπολογισμός του κόστους αποστολής. Το ποσό αποστολής που θα σας εμφανιστεί κατά την προσθήκη των εμπορευμάτων στο καλάθι αγορών, θα αφορά κόστος αποστολής για παραλαβή από πρακτορείο.
( Παραλαβή παραγγελιών από το γραφείο της μεταφορικής στην Πόλη σας! )
*Οι παραγγελίες θα αποστέλλονται με προπληρωμή (με πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό) και σε προϊόντα μας θα υπάρχει και η δυνατότητα αντικαταβολής.
** Το κόστος μεταφοράς διαμορφώνεται ανά είδος και ανά περιοχή (για πληροφορίες καλέστε μας στο 2108734040<—)
*** Για παράδοση στο χώρο σας (για δέματα μεγάλου όγκους ή βάρους) ενδέχεται επιπλέον χρέωση από την μεταφορική εταιρία.
Αυτό είναι απαραίτητο πριν οδηγηθούμε στο επόμενο βήμα. Αφού υπολογιστεί και το μεταφορικό κόστος πατάμε το πλήκτρο Συνέχεια Παραγγελίας το οποίο μας οδηγεί στο 2ο βήμα.
Στο 2ο βήμα θα σας ζητηθεί να κάνετε login αν είστε ήδη εγγεγραμμένο μέλος ή να κάνετε νέα εγγραφή. Σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να κάνετε αγορές ως απλός επισκέπτης χωρίς απαραίτητα να γίνετε μέλος, καταχωρώντας όμως όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Αν κάνετε είσοδο ως μέλος στο site
Στο 3ο βήμα θα σας ζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση: α) αν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο β) όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση, στοιχεία και διεύθυνση τιμολόγησης, καθώς και στοιχεία και διεύθυνση αποστολής αν είναι διαφορετική από αυτή της τιμολόγησης.
Επιλέγετε επίσης τον Τρόπο Πληρωμής. Εδώ σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε με 1) Αντικαταβολή (σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας και σε ορισμένα προϊόντα μικρού όγκου & βάρους) 2) Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, 3) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (με την επιλογή θα σας εμφανιστούν οι διαθέσιμοι λογαριασμοί)
Ανάλογα τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε, σας «φορτώνει» και η αντίστοιχη φόρμα.
Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης τους οποίους σας προτείνουμε να έχετε διαβάσει προτού ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας πατώντας το πλήκτρο Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε έναν τελευταίο έλεγχο της παραγγελίας σας πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της.
Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας και εφόσον είστε ήδη μέλος του site μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα “Οι παραγγελίες μου” ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας. Τα στάδια προόδου παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:
“Καταχώριση παραγγελίας”: Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.
“Αναμονή κατάθεσης”: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, αναμένεται η κατάθεση του ποσού για την αποστολή των προϊόντων. – Άφορα παραγγελίες που έχει δηλωθεί σαν τρόπο πληρωμής η Τραπεζική Κατάθεση-
“Επεξεργασία”: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και εκτυπωθεί από συνεργάτη της εταιρίας μας ο οποίος την ελέγχει αρχικά ως προς την ορθότητα της. Μετέπειτα, η παραγγελία σας περνάει στο στάδιο συγκέντρωσης των προϊόντων στην αποθήκη μας.
“Πλήρης”: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και μεταφέρονται στο σταθμό μεταφόρτωσης της πόλης σας για να τα παραλάβετε από εκεί ή κατόπιν συνεννόησης με τη μεταφορική ή κούριερ να σας τα φέρουν στο χώρο σας.
“Παράδοση παραγγελίας”: Τα προϊόντα της παραγγελίας έχουν παραδοθεί στο χώρο σας ή στο πρακτορείο της επιλογής σας.
“Ακυρώθηκε“: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί από την αποθήκη, συνήθως μετά από συνεννόηση μαζί σας.
Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει.
Το www.ehomestore.gr δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.
Διαδικασία πραγματοποίησης παραγγελίας μέσω e-shop +
Συμπλήρωση ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.Την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, με την ηλεκτρονική επιλογή «ΑΠΟΔΟΧΗ» που δίνεται στον ενδιαφερόμενο από τον διαδικτυακό τόπο. Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, το www.ehomestore.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
Ενημέρωση Εξέλιξης Παραγγελίας +
Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος και της τιμής της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά (με e-mail) αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν διευκρινίζεται με ή χωρίς Φ.Π.Α., ενώ το www.ehomestore.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
Η ενημέρωση της εξέλιξης της παραγγελία σας θα γίνεται μέσω e-mail.
Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας και εφόσον είστε ήδη μέλος του site μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα “Οι παραγγελίες μου” ώστε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της παραγγελίας σας. Τα στάδια προόδου παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:
“Καταχώριση παραγγελίας”: Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.
“Αναμονή κατάθεσης”: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί, αναμένεται η κατάθεση του ποσού για την αποστολή των προϊόντων. – Άφορα παραγγελίες που έχει δηλωθεί σαν τρόπο πληρωμής η Τραπεζική Κατάθεση-
“Επεξεργασία”: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και εκτυπωθεί από συνεργάτη της εταιρίας μας ο οποίος την ελέγχει αρχικά ως προς την ορθότητα της. Μετέπειτα, η παραγγελία σας περνάει στο στάδιο συγκέντρωσης των προϊόντων στην αποθήκη μας.
“Πλήρης”: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και μεταφέρονται στο σταθμό μεταφόρτωσης της πόλης σας για να τα παραλάβετε από εκεί ή κατόπιν συνεννόησης με τη μεταφορική ή κούριερ να σας τα φέρουν στο χώρο σας.
“Παράδοση παραγγελίας”: Τα προϊόντα της παραγγελίας έχουν παραδοθεί στο χώρο σας ή στο πρακτορείο της επιλογής σας.
“Ακυρώθηκε“: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί από την αποθήκη, συνήθως μετά από συνεννόηση μαζί σας.
Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει.
Το www.ehomestore.gr δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.
Τρόποι Πληρωμής
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας, το www.ehomestore.gr διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η χρέωση της κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ehomestore.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής θα μεταφερθείτε σε ασφαλές ιστοχώροτης Εθνικής Τράπεζας Της Ελλάδος όπου και θα σας ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας σας.
Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από την τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.
2. Αντικαταβολή, Αποστολή με Courier . Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται με την εταιρία ταχυμεταφοράς και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής για όλη την ΕΛΛΑΔΑ. Αφορά δέματα μικρού όγκου ή βάρους και η παράδοση μπορεί να γίνει στην έδρα σας πανελλαδικά.
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ το ποσό είναι 6€. Εάν το δέμα – έως 10Kg – είναι ογκομετρικά μεγάλο, τότε το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με τον όγκο του, δηλαδή σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης. Οι τιμές του κόστους αποστολών συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. Η αποστολή με αντικαταβολή προϊόντων προσφοράς γίνεται μόνο κατόπιν συνεννοήσεως.
3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς: Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε λογαριασμό της εταιρίας.
Όνομα δικαιούχων: Ειρήνη ΧρυσοβαλάντουΜπατζαλή του Αντωνίου.
IBAN: GR1601103630000036300660283
Τράπεζα: ETHNIKI TRAPEZA ELLADOS
Τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον εντολέα.
Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να γίνει συμπληρωματική κατάθεση με τα έξοδα της τράπεζας.
Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας Email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο info@ehomestore.gr . Εναλλακτικά μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 2108734040. Οι συναλλαγές θα εκτελούνται εφόσον το ποσό πιστωθεί στο λογαριασμό της εταιρίας (το valeur εξαρτάται από την εκάστοτε τράπεζα).
Τρόποι Αποστολής +
Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας (και των συνεργατών της) ή της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.
Α. Αποστολή με Courier (1-5 εργάσιμες μέρες): Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται με τις εταιρίες ταχυμεταφοράς (σε περίπτωση που προτιμάται μια από τις 2 εταιρίες, θα πρέπει να μας το αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελία σας).
Για δέματα έως 2kg η χρέωση διαμορφώνεται σε €3,00*.
Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε €0,80.
Σε περίπτωση που επιλέξετε τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής**, η χρέωση θα είναι +2€. Η αντικαταβολή αφορά δέματα μικρού όγκου ή βάρους και η παράδοση μπορεί να γίνει στην έδρα σας πανελλαδικά. Στις μοκέτες, έπιπλα κήπου, υφάσματα με το μέτρο καθώς και σε προϊόντα που έχουν υποστεί μεταποίηση ΔΕΝ υποστηρίζεται η αντικαταβολή!
Εάν το δέμα είναι ογκομετρικά μεγάλο, τότε το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με τον όγκο του, δηλαδή σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης. Το ποσό αποστολής θα σας εμφανιστεί κατά την προσθήκη των εμπορευμάτων στο καλάθι αγορών.
Οι τιμές του κόστους αποστολών συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
* Οι παραγγελίες θα αποστέλνονται με προπληρωμή (με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).
** Πληρώνετε το αντίτιμο στον Courier κατά την παράδοση του προϊόντος.
Για δυσπρόσιτες περιοχές και μεγάλα σε όγκο δέματα (χαλιά, μοκέτες, έπιπλα κήπου,εργαλεία), τα προϊόντα παραδίδονται στο πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα του δικτύου Courier για παραλαβή από το πρακτορείο.
Β. Αποστολή με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία ή με μεταφορική εταιρία της επιλογής σας (αφορά μεγάλα δέματα). (1-7 εργάσιμες μέρες)
Κατόπιν συνεννοήσεως μπορούμε να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που αγοράσατε με μία μεταφορική εταιρία της επιλογής σας ή με την μεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε εμείς, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την παραλαβή των εμπορευμάτων και την παράδοση τους σε σας.
Το ποσό αποστολής που θα σας εμφανιστεί κατά την προσθήκη των εμπορευμάτων στο καλάθι αγορών, θα αφορά κόστος αποστολής για παραλαβή από πρακτορείο.( Παραλαβή παραγγελιών από το γραφείο της μεταφορικής στην Πόλη σας! )
Οι παραγγελίες θα αποστέλνονται με προπληρωμή (με πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό)
Το κόστος μεταφοράς διαμορφώνετε ανά είδος και ανά περιοχή (για πληροφορίες καλέστε μας στο ( +30 2108734040 ).
Για παράδοση στο χώρο σας ενδέχεται επιπλέον χρέωση.
Υπαναχώρηση
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Επωνυμία : ΕΙΡΗΝΗ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ ΜΠΑΤΖΑΛΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
ΑΦΜ: 163482666
ΔΟΥ: ΠΑΤΡΩΝ
ΕΔΡΑ: ΦΙΛΟΠΟΙΜΕΝΟΣ 43,ΠΑΤΡΑ.
ΓΕΜΗ: 170117616000

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Τι καλύπτεται;
Το περιεχόμενο της εγγύησης ποικίλει για κάθε προϊόν.

Διάρκεια εγγύησης- τοπική έκταση ισχύος της εγγύησης
Η χρονική διάρκεια της εγγύησης σύμφωνα με τον Ευρωπαίο νόμο σας καλύπτει για 2 έτη από την παραλαβή του προϊόντος, διαβάστε αναλυτικά στην παράγραφο “Όροι εγγύησης”.
Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.

Τι θα γίνει για να διορθωθεί το πρόβλημα;
Η EHOMESTORE.GR θα εξετάσει αν το προϊόν καλύπτεται από την εγγύηση. Εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητα του προϊόντος ή εξαρτήματος αυτού, θα εξασφαλίσει τη διόρθωση ή επισκευή του προβλήματος. Η επιλογή του τρόπου επιδιόρθωσης εναπόκειται αποκλειστικά στην EHOMESTORE.GR

Όροι εγγύησης
Η εγγύηση ισχύει από την αρχική ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον έχει αγοραστεί από την EHOMESTORE.GR . Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς, είναι απαραίτητο να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς, αφού αποτελεί τη μοναδική απόδειξη της ημερομηνίας που αγοράστηκε. Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές που προέρχονται από κακή συναρμολόγηση, κακή χρήση ή αποθήκευση, έλλειψη καθαριότητας ή γρατζουνιές/χτυπήματα ή κάθε άλλου είδους ατυχήματα. Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά, προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο ή σε υγρό περιβάλλον ή τη χρήση πλην της οικιακής, εκτός αν αναφέρεται. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα support της εταιρείας ehomestore.gr. Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται πως ο έλεγχος για τυχόν φθορές πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που αναφερθεί πρόβλημα ή φθορά εντός των 14 ημερών, είναι απαραίτητο ο καταναλωτής να έχει στην διάθεσή του φωτογραφίες από τα προϊόντα πριν ανοιχθούν οι συσκευασίες τους, για να διαπιστωθεί εάν αυτές έχουν προκληθεί από την μεταφορική εταιρεία.
Κατ’ εξαίρεση, τα εκθεσιακά προϊόντα, ως προϊόντα μεταχειρισμένα, δεν καλύπτονται από εγγύηση.
Τα προϊόντα από φυσικό ξύλο, ενδέχεται να παρουσιάσουν μικρή αλλοίωση με την πάροδο του χρόνου (πχ. Σε καπλαμά δρυς, αξιά και καρυδιά λόγω της φυσικότητας του ξύλου υπάρχει ενδεχόμενο κάποιας αλλοίωσης του χρώματος από φυσικά αίτια, όπως ήλιος, φως ή άλλες συνθήκες περιβάλλοντος).
Τα προϊόντα από μασίφ ξύλο, αποτελούν ζωντανό οργανισμό και χρειάζονται ειδική φροντίδα συντήρησης.
Η εγγύηση των προϊόντων δεν περιλαμβάνει την αποστολή τεχνικών της εταιρείας, καθώς και τη μεταφορά προς αντικατάσταση του προϊόντος από και προς τον χώρο του πελάτη υπηρεσίες χρεώνονται ξεχωριστά και δεν αποτελούν τμήμα της εγγύησης. Η εγγύηση αφορά το προϊόν και όχι τη μεταφορά του.
Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφεται το χρηματικό ποσό της αγοράς του προϊόντος.

Γενικά δικαιώματα
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την εμπορική εγγύηση, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης (άρθρο 5 Ν. 2251/1994 και άρθρα 534 επ. ΑΚ). Τα δικαιώματα του καταναλωτή από το νόμο είναι σωρευτικά προς τα δικαιώματα που του παρέχει η εγγύηση.

Τρόποι επικοινωνίας αν χρειαστείτε τις υπηρεσίες μας
Μπορείτε να καλέσετε στο 2108734040, για να επικοινωνήσετε με το τμήμα support της εταιρείας.

12. ΔΙΑΦΟΡΑ
• Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η εταιρία ΜΠΑΤΖΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.
• Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μια ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
● Τροποποίησητωνόρωντουπαρόντος: Τοhttps://ehomestore.grδιατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.
Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@ehomestore.gr Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.

Πίσω στην κορυφή
Close
Close
Close

Το Καλάθι μου

Το καλάθι σας είναι άδειο

Συνέχεια Αγορών